Les galetes del fòrum

Algun dubte? Alguna cosa del fòrum no et funciona? Surten coses rares a la pantalla? Deixa els teus missatges i entre tots t'ajudarem!

Moderador: MasterForo

Les galetes del fòrum

EntradaAutor: elanhelly » 08 set. 2008 20:31

Hola!

Avui passejant pel fòrum m'he fixat que a baix de tot, al costat d'on posa "L'equip" i "Totes les hores són UCT + 2 hores" hi posa "Elimina totes les galetes del fòrum".
Hi he apretat i em sortia una lana on em preguntava si n'estic segura, de que vull eliminar totes les galetes del forum... llavors he dit que no.

Què són les galetes?

En fi, suposo que l'administrador (o algú altre que sàpiga d'aquestes coses) ja em contestarà.

Fins aviat!
Helena
:)
elanhelly
Acaronador Expert
Acaronador Expert

Entrades: 199
Membre des de: 16 des. 2004 05:44
Ubicació: Lloret de Mar

Re: Les galetes del fòrum

EntradaAutor: MasterForo » 08 set. 2008 21:03

No em diguis que no coneixes les galetes del fòrum!
És un servei del nou fòrum que et proporciona galetes mentre navegues. Actualment només disposem amb xocolata, amb fibra i daurades al forn... :cuñao:

I ara de debò, les "galetes" és l'opció que va escollir l'equip de traducció del sistema dels fòrums en català per anomenar les "cookies". Reconec que, personalment, no és una forma que m'agradi: la trobo traduïda "amb calçador". De fet, sempre que ho veig penso que ho canviaré, però mai m'hi poso...

Les "cookies" del fòrum, com de la majoria de webs, son uns petits arxius que les webs instal·len al teu navegador per guardar paràmetres per facilitar-te la navegació. Per exemple, si actives l'opció que et recordi la contrasenya, la propera vegada que visitis el fòrum entraràs directament connectada, sense haver d'escriure el teu nick i la contrasenya de nou. Doncs aquesta ordre s'emmagatzema a la cookie.

Les cookies es poden esborrar sense cap problema en qualsevol moment des d'una opció que normalment està al menú "Eines" o "Herramientas" del teu navegador. Si cliques a "eliminar les galetes del fòrum" t'esborrarà només les que hagi creat acaronar.com. Veuràs que ja no estàs connectada i que hauràs d'identificar-te un altre cop: el fòrum poca cosa més posa a la seva cookie, ja que per participar s'ha d'estar registrat i tots els missatges o el que mireu o quan et vas connectar per últim cop per dir-te quins són els missatges que no has llegit encara... queda guardat al servidor i no ens cal incloure informació a la cookie.

Com m'he enrotllat, però espero que t'hagi aclarit una mica el dubte.
Salut!
MasterForo
Administrador del Fòrum
Administrador del Fòrum

Entrades: 60
Membre des de: 10 jul. 2005 10:30
Ubicació: Als budells d'Acaronar!

EntradaAutor: elanhelly » 08 set. 2008 21:43

Buuuuufffffffff!!!!!!!!

Doncs si que les conec, les cookies! De fet sempre que utilitzo els ordinadors de la universitat esborro les cookies de l'explorador, per si les mosques...!

I això això de galetes... com tu dius, ho han traduit amb calçador!

En fi, moltes gràcies per la informació!
Helena
:)
elanhelly
Acaronador Expert
Acaronador Expert

Entrades: 199
Membre des de: 16 des. 2004 05:44
Ubicació: Lloret de Mar

EntradaAutor: MasterForo » 10 set. 2008 03:53

Hola de nou, elanhelly.

L'explicació sempre la posem per si algú altre consulta el tema. Ja m'imaginava que sabies què eren les cookies i... el final m'has fet posar i ja està canviat! 8)

Això de les "galetes" feia mal a la vista! :?

Gràcies per "recordar-m'ho"!
MasterForo
Administrador del Fòrum
Administrador del Fòrum

Entrades: 60
Membre des de: 10 jul. 2005 10:30
Ubicació: Als budells d'Acaronar!

Torna a: AJUDA del Fòrum

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant