Autor: Witch » 29 des. 2009 13:41
Hola guapa!
Espero que et respongui més gent d'aquí, si són pares/marits millor.
He llegit tot el tema i estic d'acord amb les respostes que t'han donat, menys en una cosa: el que marxi a l'altre habitació. No pel fet de marxar, sino per la raó... o sigui, que si marxa, ha de ser perquè HO FACI AMB CARINYO, entens? No per despit, no perquè sigui o el nen o ell, o perquè us hagueu enfadat... no.
Jo t'ho he dit sempre, el problema no és el nen... és la parella, és ell: no entén què és un nadó i des del principi, l'ambient que ha generat us ha afectat com a familia. I sempre he cregut que la demanda o nerviosisme del petit ha estat generada per aquest ambient. Un ambient on no hi ha suport i estima és un mal ambient per un nadó: ells ho noten i ho pateixen.
És molt trist que hi hagi aquest mal rollo. Com t'han dit, és qüestió de respecte cap al seu fill i cap a tu. No us està fent gens bé. Jo també tinc una llumeta o si no el mòbil, que em permet veure-hi... i m'he acostumat, per la meva peque.
A tot s'hi acostuma un, quan té nens, hi ha coses que no pots fer i altres que has de fer... tothom ha de canviar d'hàbits de vida o maneres de fer; és lògic, passeu a ser una familia.
Haurieu de parlar seriosament per aclarir què passa, perquè cada vegada pot ser pitjor... les relacions es deterioren... No és la llum, ni el pit, ni el dormir junts... per què no deixa que el nen entri a la seva vida?, perquè no accepta que sou una familia? Només ell ho sap...
Una abraçada